Faste læsere

torsdag den 27. marts 2014

Planter

Hej så er jeg tilbage med et lille kort indlæg.

Jeg er gået i gang med at lave en blåregn. Som I måske kan huske havde jeg købt et kit til en blåregn og en efeu. Planterne er købt hos the miniature garden http://theminiaturegarden.blogspot.com.es/ og der følger en god vejledning med.
Jeg har lavet alle grenene. Det var ikke svært. Så snoede jeg blaranker på grenene - se til venstre på billedet. Det var heller ikke svært. Så blev grenene malet med en mellemting af brun og grå - meget nemt. Da det var tørt, begyndte jeg at lime blade på. Ikke svært men langsommeligt.

Jeg har tidligere købt blomster hos the miniature garden. I får lige et par billeder. Det første er husløg, de er så fine.


Denne lille orkide er så sød og fin. Urtepotten ved siden af med planteskilte, er min egen opfindelse.


Endelig har jeg også lavet dette træ. Det er ca. 15 cm. højt. De står allesammen i min blomsterbutik.


Jeg er med i en swap-gruppe, og mit bidrag for marts, hvor temaet er påske, er denne lille plante med påskeæg og en frøkasse med snor, plantepinde og handsker. Der er egentlig også en lille planteske med, den kom desværre ikke med på billedet.


Nu kommer weekenden snart. I morgen kommer Karoline tusindfryd. Jeg regner med, at vi tager i biografen lørdag, hvis der er en film, hun gerne vil se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar