Faste læsere

søndag den 23. marts 2014

Tern, tern, tern

Jeg har købt et kit til en blåregn. Den bliver meget besværlig og langsommelig at lave, tror jeg.


Den skulle gerne komme til ligne denne her. Den skal stå på en af altanerne. Jeg har også 2 i min 1:1 have. Den ene havde 1 blomst sidst år, så jeg håber på mange flere i år. Så er de 3 år gamle. De er plantet i hver sin ende af facaden ud mod vejen og slynger sig langs tagrenderne. Min mand siger, at de knuser nedløbsrørene, når de blive rigtigt store, men som jeg siger - ikke vores problem - så bor vi her nok ikke mere hehe.


Jeg har også købt et kit til en efeu, som skal slynge sig om balkonen. Begge kit er - som mine andre blomster - købt hos the miniature garden.


Men sådan kom køkkengulvet så til at se ud. IKKE flere tern foreløbig. Når nu det er i et køkken, har jeg lakeret gulvet, så det ligner glaserede fliser. Den søjle jeg omtalte, er også monteret.

Som man lige kan ane, er vinduet også færdigt - både ind- og udvendt.


Der er nu også monteret dørkarm.


Dette lille komfur skal males og stå i køkkenet.


God solskinssøndag til alle :-)

1 kommentar:

  1. <3 Det bliver bare så flot, du er jo färdig så hurtigt, men du er jo også et proffs Jette. Kik ind på min blog der er en god nyhed, hils John <3 Knus fra Sus <3

    SvarSlet