Faste læsere

lørdag den 10. maj 2014

Køkken - slutprodukt?

Jeg var lidt ude på et sidespor med billederne fra haven, men nu er jeg tilbage på sporet igen. Jeg havde jo lavet dette køkkenskab i karton og grundet det.


Jeg gav det så 2 lag med en egelasurlak (købt hos Miniseum). Det første lag blev duppet på med pensel, så overfladen blev meget ujævn i farven.


Grebene blev monteret, og til sidst fik det en omgang mat lak. Så kom det til at se sådan ud. Meget tilfredsstillende :-) Jeg synes virkelig jeg har fået det til at ligne gammelt træ.


Og her er det så på plads.


Her er hele køkkenet så, i den udformning det har nu.


Jeg fik pakke fra den miniatureklub, jeg er medlem af. Der var blandt andet denne lillebitte skildpadde. Svært at fotografere så småt, men den er helt fantastisk detaljeret, og jeg er meget glad for den.


Der var også denne lille søde procelæns påskehare med en kurvfuld påskeæg. Jeg har efterhånden en del miniature til højtiderne. Alt sammen modtaget enten som swap eller klubpakke.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar