Faste læsere

mandag den 16. juni 2014

Begyndelse på soveværelse.

I stedet for at begynde på stuen, valgte jeg at begynde på soveværelset. Soveværelset ligger på 1. sal til venstre.

Jeg havde nogle bordben, hvor jeg udskar en lille kugle på toppen, derefter skar jeg snoninger på det største glatte stykke.
Det var ikke svært, og noget jeg helt klart vil fortsætte med.


Fod- og hovedgærde blev skåret ud af et stykke træ, og der blev limet karton på til udsmykning. Sengen skal males hvid til sidst. To firkantede lister blev skåret til, så de er en smule længere end selve gærdet. Nederst på de firkantede lister skal der være en kugle, som igen har et lille dørgreb nedenunder. Øverst på listerne kommer så de runde bordben og en metallisk perle. Dette er ikke samlet endnu. Fod- og hovedgærde bliver ens.


I soveværelset skal der også være en chaiselong. Den er lavet af karton efter 1inch minis eksempel.



Efter at være blevet malet hvid, er der monteret plade med stof på liggefladen og på udskæringerne i ryggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar