Faste læsere

tirsdag den 19. august 2014

Soveværelse

Jeg er begyndt på soveværelset, som I jo nok har opdaget, eftersom I allerede har set billeder af sengen af chaiselongen.

Nu er selve rummet også ved at være færdigt, selv om der stadig mangler mange ting.

Som tapet har jeg brugt craftpaper i mørk og lys blå købt i Panduro. På gulvet har jeg lagt et væg-til -væg tæppe i hvidt.


Buen med "sten" fører med tiden ind til et walk-in-closet. Stenene i buen er lavet af æggebakker.


I mit 1:1 soveværelse har jeg en lille reol. Jeg fik lyst til at lave en magen til i 1:12. Her ses begyndelsen.


Og her er den samlet. Den er efterfølgende malet hvid.



Vinduet har fået messing gardinstang og blondegardiner. Der er kommet en porcelæns blomsteropsats og messingburet med fugl er og kommet på plads. De to sidstnævnte ting er købt på nettet for meget længe siden. Chaiselongen har fået to puder, som egentlig hører til et sofasæt jeg har købt af en miniature veninde, men jeg syntes de passede fint hertil.


Her ses den lille hylde, som nu hænger over sengen og venter på at blive fyldt med småting.


Der er også blev plads til et lille natbord med læselampe og den foretrukne bog. Jeg er simpelthen helt forelsket i denne lille porcelænslampe, som jeg har købt hos Minimum World i England. Desværre er det en batterilampe, og jeg ved ikke, om jeg kan lave den om.


På væggen ind til påklædningsværelset er der blevet plads til anegalleriet.


Der skal være et sminkebord ved siden af vinduet med en lille stol. Jeg har en idé til, hvordan det skal se ud. 1 inch minis har et forslag til en ladys secretary, som jeg synes vil passe helt perfekt.


På gensyn senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar