Faste læsere

tirsdag den 2. september 2014

Chatol m.v.

Sidst viste jeg jer mit tehætte broderi. Nu er den færdig, og den er virkelig blevet sød. Og slet ikke for stor, sådan som jeg troede. Den er 2,5 cm høj og passer lige præcis over tekanden.




Jeg er i øjeblikket fuldstændig pjattet med at brodere. Jeg kan slet ikke få nok, så jeg har bestilt 3 kits mere fra Janet Granger.

En skammel til chatollet,

et billede med en navneklud

 og en broderiramme.

Alle 3 billeder af broderier er lånt fra Janet Grangers hjemmeside www.janetgranger.co.uk

Jeg glæder mig vildt til det kommer. Heldigvis går der ikke lang tid. Det plejer at komme en lille uge efter, jeg har bestilt.

 Det går dog også fremad med chatollet. Det er blevet grundet med gesso. Nu skal det slibes og spray males med hvid maling. Jeg er nødt til at gøre det nu, fordi der skal en beklædning på forsiden foran hylderne, og det er hverken til at slibe eller male, når først beklædningen er sat på.


Beklædningen ser sådan ud


og den skal sidde her


Jeg er næsten færdig med at brodere et tæppe til stuen. I får det at se, når det er færdigt :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar