Faste læsere

fredag den 16. januar 2015

Handel på nettet

Jeg er efterhånden vant til at handle på nettet med forskellige forretninger i forskellige lande.

Jeg har aldrig haft problemer, heller ikke hos Hobbys i England, hvor jeg tidligere har købt varer. Denne gang havde jeg så brug for noget finer, og da jeg også skulle bruge nogle skumplader, bestilte jeg finer, skumplader og bejdse hos dem.

Det er noget besværligt, for hvis du er fra udlandet, skal du bruge en quick formula, men linket til denne formular virker ikke, så jeg sendte dem en email med min ordre ...... Ikke en lyd fra dem.
Til sidst ringede jeg til dem. De bekræftede min ordre og sagde at de havde sendt mig en email. Hmmm den har jeg ikke fået. Jeg har heller ikke fået mine varer, og der er heller ikke trukket noget på min konto. Meget mærkeligt.

Les chinoiserie hvor jeg har købt tapeter har også skrevet, at deres mail blev returneret, men varerne fik jeg dog, selv om det tog 13 dage med post fra Spanien.

Jeg skrev så en mail til Hobbys fra en anden pc - stadig uden resultat, så nu har jeg opgivet. I stedet har jeg købt mahognifiner 0,6 mm tykt 100x1000 mm for ca. 40 kr. hos Modelskibet.dk. Det er da billigt, og så er det fra Danmark. Lynhurtig ekspedition - så kan jeg lære det, kan jeg :-)

Så NU kan jeg komme i gang med væggene i hallen og få monteret trappen, så jeg kan se, hvor hullet i loftet skal skæres - endelig.

Billeder kommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar