Faste læsere

torsdag den 31. december 2015

Nogle småting

Jeg har købt nogle kits hos Jane Harrop i England.

Den første jeg ville lave, er en lille flettet kurv i papir.


Det er nogle gode ting, som kittet er lavet af, og det er nogle nemme fine anvisninger på at samle det, som medfølger.


Her ses det, hvordan man fletter selve kurven.


Det flettede stykke bliver trimmet og limet på den lille træbund.


Herefter bliver hanken limet på, og der bliver limet kanter foroven både udvendig og indvendig.


Og vupti - så er kurven færdig. Det er da nemt.


Der er faktisk materialer nok til at lave 2 kurve.


Bagefter lavede jeg et vaskebræt.



Og derefter lavede jeg en lille vinkasse.



 
Og til sidst lavede jeg to små opbevaringskasser.



Til sidst malede jeg vaskebrættet med lidt sort kridtfarve for at sætte tidens tand på det. Vinkassen fik også noget farve, og i bunden af hvert rum blev der på samme måde malet lidt rødvinsmærker fra flaskerne.

Den ene opbevaringskasse fik noget grønt udvendigt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar