Faste læsere

fredag den 7. april 2017

Terrassen tredje og sidste del

Terrassen og balkonen på første sal er nu begge færdige.

Søjlerne er fra Sue Cook og klatrerosen og efeuen på trappen er kits fra The Miniature Garden. Trappen er kun sat fast med afdækningsstape. Den bliver først sat helt fast til sidst, da jeg har erfaring med at trapper hele tiden falder af, når man bugserer rundt med huset. Gitrene foran vinduer til kælderen har jeg fået lavet hos Arjen Spinhoven i Holland.


Piedestalerne, som søjlerne står på, har Sue Cook lavet specielt til mig, da jeg havde brug for, at de var lidt højere end dem, hun havde på lager.

 
 
Krocketspillet står også på terrassen, så det er lige ved hånden.


Foldestolen har jeg købt af Catherine Ferouelle i Frankrig. Den passer fint til det gamle bord, jeg selv har lavet.


Roserne var meget nemme at lave, og jeg elsker den måde, de slynger sig om søjlen på.


Jeg har lavet et lille fuglebur af blomstertråd, små lister og karton. Det står på et lille bord på balkonen. Fuglen er købt hos Miniseum.


Her er så balkonen. Kurvestolene har holdt flyttedag. Jeg synes de passer bedre her.


Hos Tumdee Dollshouse og Miniature har jeg købt denne smukke sifon af mundblæst glas. Glasset med vand fra Miniseum passer fint til den.


Jeg skal nu videre med hallen. Faktisk er jeg godt i gang, men trappen driller rigtig meget. Mere om det i næste indlæg.

1 kommentar:

  1. this terrace is looking soooo good! I am loving the two columns and your hand-made birdcage is Perfect! :D

    elizabeth

    SvarSlet