Faste læsere

søndag den 17. september 2017

Soveværelse 1. del

Inden jeg kan begynde på soveværelset - i første omgang gulvet - er jeg nødt til at få styr på alle ledningerne, som indtil videre via skorstenen er ført op til loftet over badeværelset. Nogle af dem er dog landet på gulvet i det rum, som skal være soveværelse.


Jeg har talt 12 lampesteder, og der skal således også være 12 ledninger. Jeg har 13 ledninger????

Som det ses har jeg fået styr på 11 lampesteder. De er ordnet med stik og mærkater med navn på den lampe, som ledningen tilhører.

 
Lampen i spisestuen virker - som den eneste - ikke. En af de to ledninger, jeg ikke kan identificere, må høre til denne lampe. Jeg har afmonteret lampeskærmene, og skruet lidt på pærerne, men det virker fortsat ikke. Ledningen er splejset, så mit sidste håb er at sløjfe splejsningen, sætte stikket på den korte ledning, og se om det så virker. Hvis ikke ved jeg sørme ikke, hvad jeg skal gøre - jeg kunne jo også prøve med nye pærer! Nogen forslag?
 
 
Jeg bliver måske nødt til at tømme hele huset for indbo, så jeg kan lægge huset ned. Jeg har en mistanke om, at jeg på et tidspunkt ville have lys i kælderen. Den sidste ledning er måske dertil. Spændende haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar