Faste læsere

tirsdag den 25. august 2020

Køkken del 3

Der er gået en hel sommer siden sidst. Det er ikke meget jeg har fået lavet, men lidt er det da blevet til. Køkkenet er næsten færdigt, men der mangler et bord og en stol. Der mangler også en del småting.

Det4 første billede viser det fine tapet, jeg har brugt, så nu ligner det et rigtigt rum.

Jeg fik også sat gavlen på og lavet en dør. Der er net i den øverste del af døren, så der er ventilation i køkkenet.
 

Køleskabet og fryseren er blevet fyldt med mad og drikkevarer. Ovenpå står en gammel brødkasse fra Alison Davies, som er slebet og malet med guld så bogstaverne træder frem.

 
Over komfuret er der kommet fliser og en moderne emhætte fra Elf.

 
Vasken og armaturet er fra Shapeways. Jeg har så malet det hele og monteret det i køkkenbordet, som jeg har lavet.
 
Lidt utydeligt ses en køkkenrulle på holder - også shapeways - og en tekande i kobber.



Ovenpå bænken er der en kaffedåse (samme som brødkassen) og nogle glas med indhold. Der skal monteres hylder til flere dåser. På gulvet ligger et kludetæppe.

 
På altanen ud for køkkenet har mit gamle fuglehus og en bænk fundet en plads.

 
Jeg håber snart at kunne vende tilbage med et færdigt køkken.

2 kommentarer:

  1. Some AMAZING progress taking place inside your kitchen, Jette!
    I particularly love the black sink, the pendant lamps over the counter, the faucets and the Gorgeous Stove with hood!
    The stocked fridge looks Great too and I always admire artisans who go the extra mile to fill them- BRAVO and Keep up the Great Work! :D

    elizabeth

    SvarSlet
  2. Thank you Elizabeth. I try my best and you are my great inspiration.

    SvarSlet