Faste læsere

fredag den 22. maj 2020

Køkken del 2

Jeg er heldigvis nået lidt længere med køkkenet.

Jeg fik repareret hjørnet, og heldigvis fik jeg klinkerne på gulvet til at falde pænt ind i de øvrige. Selv om jeg stadig har lidt ondt i armen, kan jeg jo ikke vente med at lave noget.


Det er da næsten ikke til at se - vel? I har vel bemærket altanen. Der skal være en dør fra køkkenet ud til altanen, og jeg må hellere se at blive færdig med denne gavl, så jeg kan lave resten af køkkenet.


Jeg blev også endelig færdig med garagen. Det var mest indretningen, der manglede. Nu er hele kælderetagen mere eller mindre færdig. Det er kun småting, der mangler.




Jeg elsker de ting Pippi Turner laver, og hun har blandt andet lavet et vægpanel, som jeg blev meget inspireret af. Det kom der denne bænk ud af.


Jeg malede den og lavede hynder.




Nu hænger den på væggen i køkkenet. Komfuret har jeg også fået færdig.

Det eneste ærgerlige ved komfuret er, at lågerne til ovnene godt kan fjernes, men de sidder løst. Det ville have været super, hvis de var hængslet. Jeg har forsøgt at udtænke nogle kreative løsninger, men foreløbig har jeg ikke fundet ud af noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar