Faste læsere

fredag den 24. januar 2014

Allerede fredag!

Tænk at det allerede er blevet fredag igen. Tiden går så hurtigt, og der går altså meget god fritid med arbejdet. Men arbejdet er det, der giver penge til bl.a. miniature :-)

Underetagen har nu fået monteret "sten'" på gavlene. Det er kartonstrimler, som er limet på med en afstand på ca. 1 mm.


Jeg er begyndt at lave forstuen i underetagen. Der skal nemlig monteres en skillevæg ind til trapperummet, og da trapperummet befinder sig bagest i forstuen, kan det ikke vente. Jeg har monteret karton på væggene og malet dem i samme farve, som huset har udvendigt.


Jeg er også begyndt på døren ind til køkkenet.



På gulvet skal der være fliser i hvid og lyseblå.





Det skal nok blive pænt, når det er færdigt.

Alle vinduer kom fra Miniseum i dag, så nu skal de monteres. Dvs. først skal facaden og resten af gavlene males - så skal vinduerne monteres, det går jo ikke at få maling på de fine rammer. Dernæst kan resten af facaden laves - meeeen først skal jeg have købt mere karton, gips til støbning, masse til støbeform osv. osv. Udgifterne får ingen ende :-( - men hvor er det sjovt :-)

Kan i nu have en rigtig god week-end.

2 kommentarer:

  1. <3 Venter med spänning på fortsättningen <3

    SvarSlet
  2. Tak Susanne, det gør jeg også selv. Har slet ikke tid til det dumme arbejde :-)

    SvarSlet