Faste læsere

fredag den 31. januar 2014

Save, save, save ....

Jeg har købt en lille 12 v stiksav og en transformer til den. Saven er helt fantastisk, men jeg synes, at klingerne nemt knækker.

Jeg har ikke bestilt andet i går og i dag end at save huller til vinduer, men nu er de også klar til at blive monteret. Jeg skal da lige love for, at det SVINER helt vildt. Jeg tror jeg brugte 2 timer på at støvsuge, tørre alting af og vaske gulv, da jeg var færdig.

Jeg har også fået min hovedddør hjem, købt hos Minimum World i England, så nu er der snart en masse resultater at vise frem.


Den har allerede fået første grunder. Skal slibes og males.

Månedsskifte - så er der igen lommepenge til at bestille varer for :-)

Skal også snart i gang med swaps til den gruppe, jeg er medlem af. Temaet for februar er - kæledyr - hvad skal man finde på?

Rigtig god week-end til alle.

2 kommentarer:

  1. <3 Hvordan laver man Swaps og hvad er det Jette, skal det väre håndlavet i masseprodukttion?

    SvarSlet
  2. Hej Susanne. Swap er bare et engelsk ord for bytte. Jeg er med i en gruppe på facebook, hvor vi laver ting til hinanden. Gruppen hedder MiniatureSwap Danmark, hvis du har lyst til at se, hvad der bliver lavet.

    SvarSlet