Faste læsere

lørdag den 1. februar 2014

Man har en holdning ...

Man har en holdning, til man tager en ny. Kan I huske, at jeg ville have forstuen til at være sandfarvet med hvide og lyseblå fliser på gulvet.

Jeg har skiftet mening - det blev simpelthen for kedeligt.

I stedet har jeg sat dette småblomstrede tapet op, fundet på internettet og printet på papir. Jeg har lavet gulv i sorte og hvide fliser (gulvet er ikke limet på endnu). Det er meget pænere synes jeg.


Jeg håber ikke, at jeg skal lave hvert rum 2 gange - haha. Trappen er også ved at være færdig, men jeg mangler en gelænderliste, så den kan ikke komme på, før jeg får leveret varer, og før de kommer, kan jeg ikke få monteret skillevæggen. Det ene projekt bider det andet i halen. Gulvet er dog blevet limet på, og der er monteret en dør ud til køkkenet. Selvfølgelig også en anden, end den først planlagte.

Hoveddøren er også blevet grundet med gesso, slebet, sprøjtemalet med hvid maling og til sidst lakeret.


Ellers er det facaderne, jeg arbejder på lige nu. Se billeder i morgen - forhåbentlig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar