Faste læsere

torsdag den 5. februar 2015

Jul i februar

Fik pakke i dag fra Miniseum med de varer, jeg bestilte for et stykke tid siden. Birthe havde fået dem hjem fra USA, og var som altid hurtig til at levere. En kæmpekasse, så det føltes som tidlig jul i februar. Se bare her:

Indvendige døre til mit nye hus:


Hoveddøren:

Vinduerne:

Sysmaskine og gine til systuen. Jeg har brugt det før til Leas hus. Jeg har også købt nogle ting hos Gipsy Boudoir til systuen - nogle gartrisser, centimetermål m.v.:


Badeværelse - det samme brugte jeg til Leas hus, og det er bare perfekt:


Kakkelovn - har jeg også brugt før:


Tilbehør til badeværelset:

Tilbehør til soveværelset:

Tilbehør til køkkenet:

Og se nu her - jeg havde faktisk bestilt disse ting - sakse, strygejern, bestik, service, men søde Birthe lagde det + en kaffekande og et skab med som gave:


Jeg elsker virkelig Crysnbon - det er så nemt at arbejde med, og bliver så flot.

Endelig fik jeg et vægtæppe fra Janet Granger Designs, som jeg skal brodere til hallen. Jeg tror det vil gøre sig ganske godt på de mørke paneler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar