Faste læsere

mandag den 2. november 2015

Soveværelse

Ja, ja jeg ved det godt. Det er temmelig længe siden mit sidste indlæg, men alt har en årsag.

Jeg har været meget syg med 2 lungebetændelser på 1 måned. Den sidste medførte endda vand i lungerne og omkring hjertet. Så jeg har været indlagt i mere end 1 uge. Samtidig fik jeg også brækket min venstre storetå, fordi jeg besvimede. Nu har jeg det imidlertid godt igen og er næsten på toppen igen.

Her får I lige et billede af stuen, som den ser ud lige nu. Loftet er blevet færdigt med indlagt bladguld omkranset af en forgyldt ramme. Jeg mangler dog stadig at montere resten af loftlisterne.


Soveværelset er også færdigt. Nu mangler kun indretningen. Jeg har lagt et væg til væg tæppe i hvidt på gulvet og monteret et rullegardin.


Her er et nærbillede af lugen, som giver adgang til næste etage, hvor der skal være syværelse.


Her ser vi trappen ned til soveværelset fra syværelsets vinkel. Det hele virker, lugen kan åbnes og trappen foldes ud.


Det må være alt for nu. Jeg vender snart tilbage med en opdatering af syværelse og atelier. De to sidste rum der mangler, før jeg kan begynde at indrette og lave møbler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar