Faste læsere

tirsdag den 3. september 2019

Gruppe på facebook

Som annonceret i sidste indlæg har jeg oprettet en gruppe på facebook. Den hedder - mærkeligt nok haha - Farmors miniature.


Jeg er gået lidt død i Bagatelle. Jeg mangler ellers kun tagterrassen, men jeg er slet ikke tilfreds med kuplen, og jeg vil gerne lave den om - så derfor, en længere pause med dette.

Derudover har jeg købt Doctors Buggy som samlesæt, og den trækker meget mere i mig lige nu. Jeg blev inspireret til at købe sættet af Otterine, som er ved at lave en postvogn.

Billedresultat for doctors buggy


Jeg var advaret på forhånd, men det ser vildt svært ud, så hver enkelt samling vil tage laaang tid. Jeg skal jo være helt sikker på, at jeg gør det rigtige.

Så der går nok nogen tid, før jeg er på bloggen igen :-)

7 kommentarer:

  1. Hello Jette!
    What a great project for you to be focusing on right now, as the doctor's buggy is a beautiful vehicle and can be used in many different scenes!
    And I understand completely regarding your domed roof for bagatelle: just a thought but have you considered trying a plastic bowl as the dome?
    Have fun building your carriage!

    elizabeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Funny that you mention it Elizabeth. Yesterday before I put it away I tried putting different bowls over the dome and thought that it would be the solution. I should take away some layers first. Otherwise the dome will be too big.

      Slet
  2. Der er ikke noget mere frustrerende end at 'gaa doed' i et project, men en god pause hvor du can konsentrerer dig om noget helt andet er sikkert den perfekte medicin.

    Anna

    SvarSlet
  3. Ooh! I am interested to know if you like the kit. It is very detailed, but yes, it is challenging. I look forward to seeing your progress! :D

    SvarSlet
  4. Hello Brae - I do not know how you managed to make it so nice. I think it is very challenging. By the way - I have the same problem with the Wheels. Right now I am waiting for new ones.

    SvarSlet
  5. I have built these types of kits before. If you do another, it will get better. I am glad the company is sending you new wheels as well.

    SvarSlet