Faste læsere

onsdag den 25. september 2019

Lea's hus

Mens jeg venter på hjulene til min doctors buggy, og jeg venter på noget maling og noget karton, jeg har bestilt, og mens jeg venter på min egen beslutning om, hvordan jeg skal komme videre med Bagatelle, og mens ....

tog jeg en masse billeder af et hus, jeg engang har bygget efter Lea Frisonis bog Maison Miniature.

Jeg har været meget glad for huset, men mit værelse har en begrænset plads, og nu må huset videre. Jeg har store planer om et nyt, jeg gerne vil bygge - såååå derfor sættes det nu til salg.

Jeg har sat det til salg i min gruppe på facebook

https://www.facebook.com/groups/3010071022368407/

her kan man se det, men jeg vil alligevel også reklamere for det her.

Først nogle billeder:

Bagsiden af bogen, men mit hus er næsten magen til.

 
 
Jeg har tilføjet en lille sidebygning med værksted og pulterrum.










 
 
Det var huset med inventar. Prisen er DKK 6.000,00 pp. Der er fungerende lys i alle rum og kaminer, bortset fra en lampet i stuen, som er i stykker. I stuen er desuden en ægte krystallysekrone. Der er trægulv og fliser.
 
Nedenfor er vist billeder uden inventar. Så er prisen DKK 3.000,00 pp.
 
Inventaret kan købes særskilt rum for rum. 









1 kommentar:

  1. You put a lot of work into making your Leah House Jette, but I know what you mean regarding running out of room. I hope you are successful selling it so that you can continue building even MoRe Projects! :D

    elizabeth

    SvarSlet